A0: 

انتخاب شما
رتبه ی سایت
آمار بازدید
گزارش


341-DodgeChargerHemi

 




C_Class_History








Lamborghini_Gallardo








Quattroporte








mustang








off-road








panamera








AUDI R8








SUV








ferrari




BMW6








Cadillac








grancabrioi








Dodgcharger








G280








Landrovar








Aurion-Box








i40





























































































صدرنشینی تویوتا در خودروهای وارداتی
 
 
صدرنشینی تویوتا در خودروهای وارداتی
 
عصر خودرو : روز گذشته سامانه خبری سازمان بنادر و دریانوردی کشور، در حالی از تخلیه تازه‌ترین محموله های خودرو در دو بندر شهید باهنر و لنگه خبر داد که در این بین سواری تویوتا بیشترین شمار خودروی وارداتی را در دو بندر مذکور به خود اختصاص داده است.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد بر این اساس سازمان بنادر تاکید کرده که تازه‌ترین محموله‌های خودرو از دو بندر شهید باهنر و لنگه در حال ورود به کشور هستند.

این سازمان همچنین عنوان کرده که در سیزدهم بهمن‌ماه، 151 خودرو خارجی در بندر شهیدباهنر تخلیه شده است که البته 143 خودرو نیز در حال تخلیه است. در این میان سواری تویوتا بیشترین شمار خودروی وارداتی را به خود اختصاص داده است.

در بندر لنگه نیز طی عملیات تخلیه 4 روز پیش، 231 خودروی سواری وارد کشور شده و 223 خودرو نیز در حال ورود به کشور است که در این میان نیز تویوتا در صدر فهرست خودروهای وارداتی در بندر مذکور است.

همچنین بر اساس جدولی که سازمان بنادر ارائه کرده، جدا از خودروی سواری تویوتا، خودروهایی همچون نیسان تیدا، سواری بنز، لکسوس از بندر شهید باهنر وارد کشور شده‌اند.

در لنگه نیز سواری تویوتا در حالی صدرنشین خودروهای وارداتی به این بندر است که خودروهای دیگری همچون هوندا و بی‌ام‌دبلیو نیز در بین خودروهای وارداتی به بندر مذکور به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد بیشتر خودروهای وارداتی به دو بندر یاد شده از امارات متحده بارگیری شده است.

بنا بر آمار گمرگ جمهوری اسلامی ایران در 10 ماهه سال جاری تعداد 33 هزار و 13 دستگاه انواع خودرو سواری وارد کشور شده که در مقایسه با 36 هزار و 634 دستگاه خودرو وارداتی مدت مشابه سال قبل، سه هزار و 621 دستگاه کاهش داشته است. همچنین در بین کشورهایی که به امر صادرات خودرو به ایران پرداخته‌اند، کره جنوبی همچنان بیشترین سهم را دارد و امارات متحده عربی و عمان نیز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.



نوشته شده توسط علیرضا سیادتی در چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:صدرنشینی تویوتا در خودروهای وارداتی , | لینک ثابت مطلب

آخرین مطالب
cache01last1661333157